PODOLOGIE

Vyšetření chodidel a chůze

PODOLOGICKÉ VYŠETŘENÍ CHODIDEL A CHŮZE

Náplní tohoto vyšetření je pořízení PC screeningu chodidel, posouzení odchylky od běžného stavu, poté vyhodnocení 3D snímků. Následuje vyšetření stability a osového postavení dolních končetin. Na závěr se s klientem domluvíme na dalším postupu.

S ohledem na požadavky klienta a výstup z podologického vyšetření, nastavíme individuální rekondiční plán a dle potřeby zvolíme adekvátní ortopedické vložky, či jiné pomůcky, pokud je stav vyžaduje.

S časovým odstupem obvykle provádíme kontrolní podologické vyšetření, abychom mohli vyhodnotit účinnost zvoleného rekondičního programu.

Cena 1.720,- Kč (ZPŠ proplácí v plné výši)

Medicinální pedikůra

MEDICINÁLNÍ (přístrojová) PEDIKÚRA

Kromě zdravých osob je určena pro klientelu se sníženou citlivostí nohy, u níž je velké riziko při poranění skalpelem, či žiletkou (diabetes, špatná srážlivost krve apod.).

Ošetření má zejména velký význam pro rizikové skupiny lidí s onemocněním žil či tepen dolních končetin, s lupénkou nebo cukrovkou, pro které není klasická pedikúra vhodná.

Ošetření se provádí BEZBOLESTNĚ výbrusem diamantovými, nebo keramickými frézkami. Bruska pracuje ve vysokých otáčkách a je společně se systémem odsávání, čištění, dezinfekce a sterilizace kompletně pojata do jednotného programu.

Při ošetření nevzniká téměř žádný biologický odpad.

Používají se pouze jednorázové ochranné pomůcky a utěrky

Není žádná manipulace s vodou a nevzniká nebezpečí uklouznutí, zejména u starších klientů Máme certifikaci k aplikaci nehtových rovnátek, kterými v adekvátních případech řešíme zarůstající a bolestivé nehty.

Lze provádět i ležícím a imobilním pacientům.

Cena 490,- Kč

Ošetření zarostlého nehtu

OŠETŘENÍ ZAROSTLÉHO NEHTU

Bezbolestně řešíme zarůstající nehty nejen na palcích, ale i méně obvyklé zarůstání na menších prstech nohy. Používáme výhradně sterilní nástroje. V průběhu ošetření pracujeme profesionálně, precizně, vždy s ohledem na vnímavost klienta. Ošetření nebývá nijak dramatické.

Jsme certifikovaní a plně způsobilí k aplikaci široké škály tamponád a nehtových rovnátek. Tím se stává řešení dlouhodobé a účinné.

Cena od 260,- Kč

Testování

TEST NA PŘÍTOMNOST NEHTOVÉ PLÍSNĚ

K detekci nehtové plísně používáme certifikované testovací sady, které z 97% přesností detekují přítomnost nehtové mykózy. Testování je vhodné pro klienty, kteří hlásí abnormalitu nehtů nebo trauma. Je zjištěno a prokázáno, že pouze cca 50 % všech klientů, kteří mají změnu, či trauma nehtové ploténky, má plísňovou infekci. SPRÁVNÁ DIAGNOSTIKA nám umožní sestavit nejúčinnější plán léčby a k tomu je test nezbytný.

Plakát testování

Bez testu se diagnóza pouze typuje. Seriózní výzkum ukázal, že 1 ze 3 vizuálních mykotických diagnóz nehtů je nesprávná.

Test probíhá jednoduše. Odebereme vzorek nehtu, umístíme do zkumavky, přidáme trochu extrakční tekutiny a protřepeme. Poté vložíme testovací proužek do zkumavky, která pak zobrazí indikaci dvěma barevnými čarami.

Cena od 650,- Kč

(ZPŠ proplácí v plné výši)

Kuří oko

KUŘÍ OKO

Rozlišujeme cca 7 typů kuřích ok. Jednotlivé typy mají různou příčinu vzniku a také jiná specifika, vlastnosti a vnímání bolestivosti.

Kuří oka krátkodobého charakteru(náhle vzniklá) mají předpoklad, že pokud se oko odstraní, změníte obuv, zlepšíte polohu nohy v botě, popřípadě použijete vhodnou korekční pomůcku, defekt velmi pravděpodobně po čase vymizí.

Pokud jsou kuří oka závažnější, hlubší a nelze stav chodidla a prstů nijak změnit (nemoc, věk, deformita prstu, revmatismus) je třeba pravidelné ošetřování. Zhruba každé 3-4 týdny.

Všechny typy kuřích ok umíme ošetřit profesionálně a bezbolestně. Ošetření probíhá se sterilními nástroji a efekt je dlouhodobý.

Provádí se v rámci medicinální pedikúry. Cena 490,- Kč

Problematické nohy

PROBLEMATICKÉ NOHY, OZDRAVNÉ TERAPIE

Zacílíme vám na míru účinnou léčebnou terapii na tyto problémy s nohama:

• extrémně suchá pokožka

• ekzémy

• mozoly (v nadměrném množství)

• plísně kožní i nehtové

• silně popraskaná kůže, vrásky

• záněty, lupy, šupinatá kůže

• problémy svalů a kloubů

• ruce a nohy v zimě

• potící se nohy a zápach nohou

Cena od 220,- Kč

Konzultace s podologem

KONZULTACE S PODOLOGEM BEZ OŠETŘENÍ

Konzultovat můžete, problém s plísní nehtů a pokožky, zarůstající nehty, deformity prstů, hallux valgus, hallux rigidus, mozoly, otlaky, plochonoží, ostruhu patní kosti apodobně.

Konzultace s podologem bez ošetření. Cena od 350,- Kč

Mobilní diabetická a medicinální pedikúra

MOBILNÍ DIABETICKÁ A MEDICIÁLNÍ PEDIKÚRA pro léčebny a zdravotnická zařízení

Ošetření je významné pro rizikové skupiny lidí s onemocněním žil či tepen dolních končetin, s lupénkou nebo cukrovkou, pro které není klasická pedikúra vhodná.

Při našem ošetření není žádná manipulace s vodou a nevzniká nebezpečí uklouznutí, zejména u starších klientů. Lze provádět i ležícím a imobilním pacientům

Přímo na místě používáme mobilní UV sterilizační i dezinfekční box.

Jelikož je pokožka ošetřena bez předchozího namočení ve vodě, nedochází k nechtěnému přenosu plísňových a kvasinkových infekcí, tak jak tomu bývá při klasické mokré pedikúře, kdy je téměř nemožné zajistit v terénu bezinfekčnost pedikérských vaniček. Zrohovatělá kůže je odstraňována fyziologicky přirozeným způsobem, broušením. Nedochází k porušení integrity kůže.

Ošetření ztluštělých nehtů a nehtů s plísňovou infekcí je vysoce precizní, výbrus zbytnělých nehtů je efektivní. Stejně tak jsou frézky nenahraditelné při šetrném a bezkrevném řešení zarůstajících nehtů.

Za klienty jezdíme každých šest týdnů, nebo dle domluvy. Minimální počet zájemců 10 osob

MOBILNÍ DIABETICKÁ A MEDICIÁLNÍ PEDIKÚRA pro léčebny a zdravotnická zařízení. Individuální kalkulace dle vzdálenosti a počtu ošetřených.

Nehtová modeláž

NEHTOVÁ MODELÁŽ A SPA PEDIKÚRA

Pěstěné a nazdobené nehty obzvláště v letních měsících působí velmi přitažlivě. Návštěva pedikúry je pro vaše nohy přínosem a pro vás velmi příjemnou relaxací, budete odcházet s pocitem lehkých nohou a dobře naladěni.

Modeláž nehtů na nohou je nejžádanější v období léta. Tato modeláž probíhá podobně, jako na rukou, časově je méně náročná. Modeláži by měla předcházet pedikúra, není však podmínkou. Na výběr máte také barevnou francii, zdobení. Tato modeláž nehtů na nožkách vydrží 2-3 měsíce.

Cena od 550,- Kč

Kolik přispívá pojišťovna na péči o vaše nohy

ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNY PŘISPÍVAJÍ

Zdravotní pojišťovny přispívají svým klientům na podologickou péči o nohy. Tato péče předchází vzniku závažných zdravotních komplikací převážně u osob trpících diabetem. Jedná se především o opakované přístrojové ošetření problémových částí nohy.

ČPZP

Kolik přispívá ČPZP